söndag 4 juli 2010





Torsdags förra veckan träffade jag grabbarna i torsdagsgänget och lunchade på restaurang Rosen på Söder, som vanligt trevligt. Planeringen var att vi skulle promenera till Globen för att ta en tur med den nya attraktionen Skyview, en hisnande resa längs utsidan av Globen. Nu hade jag tänkt mig att ta T-banan till Globen, men den förbannade jävla trasiga ryggen satte fullständigt stopp för det denna olycksaliga dag. Med ultra-ultra sakta steg för att över huvud taget kunna gå tog jag mig till tunnelbanan. Väl i vagnen tänkte jag att så fan jag åker hem utan att ha tagit ett par bilder i stan, steg därmed av vid Slussen det gamla kära fotomotivet. Plåtade runt ett par minuter sen hem till diverse kurer för att lätta på det onda, ja så en smärtstillande tablett förstås. Några av bilderna ser du här.

Fy fan för trasiga ryggar.

Inga kommentarer: