torsdag 29 juli 2010




Min dagliga morgonpromenad gav idag en liten överraskning. Först ska det sägas att det var rena chansningen att ta sig ut i det fria med regnmolnen hängande nästan nere i backen. Klarade mig dock från regn, fuktigt var det dock så kroppen kändes nästan som den utsattes för regn. Behöver stanna då och då för att räta ut den j-a ryggen som sänder ned elaka känslor i benen. Soffan här ovan var ett sånt ställe där jag satte mig och stretchade diverse ryggmuskler. Efter en stund var det dags att dra vidare, men skorna behövde knytas om varför jag vände tillbaks till soffan. Det var då jag såg att jag suttit ovanpå ett riktigt stort getingbo, många var de också men bra så slöa. Getingarna brydde sig inte om mig, antingen för att de var för slöa eller så är de vana vid flanörer som sätter sig och vilar på soffan.

Klart slut

Inga kommentarer: