onsdag 30 juni 2010






Besök idag på kliniken där jag först akupunkterades och sen masserades hårdhänt, å då menar jag riktigt hårdhänt. Kristoffer som naprapaten heter använder sig av armbågen och hela kroppstyngden då han massakrerar mina muskler. Det är ju helt OK till att börja med då han följer muskeln med armbågen dock vid tredje gången har han arbetat sig ned till där knutor och sammanflätningarna håller till. Då jävlar i min själ känns det kan jag tala om. Nu hade jag ont redan innan jag kom till kliniken å inte har man mindre ont när man går därifrån. Haltade ned till Mauros Espressobar vid korsningen Odengatan och Sveavägen för lunch, fina sallader och mycket goda soppor hittar man på denna lilla servering. Så kan man dessutom sitta ute på trottoaren och käka. Under tiden jag intog lunchen så blev jag varse att många cyklister passerade förbi! En knäpp ide landade i huvudet och snart satt jag där och käkade och ömsom halade upp kameran och knäppte bilder på cyklisterna som rasslade förbi och som får bli en liten kavalkad i olika cykelstilar.

Inga kommentarer: