måndag 21 februari 2011

Snus å lite vinter

Hittade ett par godbitar i negativlagret, vinterbilden tror jag är från ett sommarstugeområde nära Norrtälje. Visst ser det mysigt ut att snusa, eller? Att någon över huvud taget vill ha sån där sörja under läppen är svårt att förstå. En gång i forntiden testade jag att snusa, det var skrämmande att inse att snus är otroligt beroendeframkallande. Kommer ihåg att det första jag tänkte på när jag vaknade på morgnarna var just snus. Efter två veckor kastade jag skiten och har aldrig därefter rört en snusdosa. Sen luktar man ju koskit i truten av den där rätt äckliga sörjan å det gör man även om den är förpackad i portionspåsar. Nu är den här bilden sådär 30 år gammal så om det skulle vara ett brott att visa den snusande tjejen anser jag att det är preskiberat vid det här laget. Så får jag hoppas på att hon aldrig hittar till min blogg.

Salve...

Inga kommentarer: